Bandet

Bandet

Sunday, March 18, 2007

PIMP MY BAND - UKULELEN

Tja polare.

Länge sen vi postade nåt, lite synd, men nu är det på väg. Helt crazy-kul saker har hänt. Så snart får ni mer godis. Men igår, innan spelningen kom det två helkula typer och ville styla mig. Men tja, javisst, sa jag och hux flux var jag en helt ny person. Vi var då inte överens i bandet om jag var cool eller nej.

Ni får avgöra, hur funkar det egentligen.
Halsband och kepa?















Typerna var helkul, och vi festade hela natten, så jag antar att jag fick dubbel pott.
Hare / Ukulelen

4 comments:

Anonymous said...

Klockrent ;)

Anonymous said...

Otroligt snyggt må jag säga! Om jag vore du skulle jag dock byta ut kepsen som känns en anig uttjatad mot exempelvis en turban, för att få dendära lilla extra finishen!

Anonymous said...

helt fantstiskt! Inget går upp mot lite stylish accessoarer, vips..så är man en helt ny person...eller ukulele :)

hem ljuva hem said...

Kan inte ni ge oss lite tips på vad vi kan styla de andra i bandet med?